همكاري در فروش يا افيليت ماركتينگ چيست؟

۱۹ بازديد

همكاري در فروش يا افيليت ماركتينگ چيست؟افيليت ماركتينگ يك روش بازاريابي يا يك تكنيك جديد بازاريابي است. اين روش نسبتا جديد تاثير شگفت انگيزي در افزايش فروش و برندسازي دارد. البته براي گرفتن نتيجه از روش همكاري در فروش بايد با اصول اين نوع بازاريابي به خوبي آشنا باشيد. امروزه اكثر برندها در كنار ديجيتال ماركتينگ به استفاده از افيليت ماركتينگ روي آورده‌اند و بودجه خود را در اين بخش افزايش مي‌دهند. در اين مقاله از آكادمي اينفوگرام قصد داريم ببينيم افيليت ماركتينگ دقيقا چيست و چطور كار مي‌كند؟

افيليت ماركتينگ چيست؟

نام ديگر افيليت ماركتينگ همكاري در فروش يا بازاريابي پورسانتي است. امروزه اين نوع بازاريابي در فضاي آنلاين گسترش بسياري پيدا كرده و اكثر كسب و كارها از اين روش بازاريابي استفاده مي‌كنند. در اين نوع از بازاريابي از واسطه‌هايي براي تبليغات استفاده مي‌شود و در ازاي عملكرد آن واسطه هزينه يا پورسانت پرداخت خواهد شد.

تعريف ساده‌تر از همكاري در فروش يا افيليت ماركتينگ

بگذاريد ساده‌تر بيان كنيم. سايت‌هايي هستند كه موضوعات خاص يا حتي عمومي منتشر مي‌كنند و بازديد بسيار بالايي نيز دارند ساير كسب و كارهاي آنلاين بنرهاي تبليغاتي خود را در اين سايت‌ها قرار مي‌دهند تا مخاطب جذب كنند و در ازاي عملكرد سايت مربوطه مبلغ پورسانت را پرداخت مي‌كنند.

اين روش به معني تبليغات نيست. زيرا براي تبليغات شما هزينه پرداخت مي‌كنيد ولي در افيليت ماركتينگ در ازاي مشتري جذب شده مبلغ را پرداخت خواهيد كرد. سيستم همكاري در فروش مي‌تواند براي تمامي كسب و كارهاي اينترنتي مورد استفاده قرار بگيرد.

افيليت ماركتينگ در عمل

افيليت‌ها چه كساني هستند؟

افيليت مي‌تواند يك فرد مانند يك بلاگر يا يك كمپاني باشد. افيليت‌ها كساني هستند كه زمينه كاريشان با زمينه كاري تبليغات دهندگان يكي بوده و در ازاي قرار دادن بنر، لينك و … در سايت يا صفحه خود، محصولات يا خدمات را تبليغ كرده و كميسيوني به ازاي هر فروش يا به ازاي هر كليك دريافت مي‌كنند.

صاحب محصول چه كسي است؟

صاحبان محصول كساني هستند كه مي‌خواهند محصول، خدمات يا به طور كلي كسب و كارشان ديده و تبليغ شود و از اين طريق افزايش فروش داشته باشند. صاحبان محصول به ازاي هر مشتري يا مخاطبي كه دريافت مي‌كنند بايد مبلغي بپردازند.

شبكه هاي همكاري چه كساني هستند؟

شبكه‌هاي همكاري واسط بين افيليت‌ها و صاحبان محصول هستند. اين واسطه‌ها با بازار فروش، افيليت‌ها و زمينه كاري آنها به خوبي آشنا هستند و مي‌توانند بهترين گزينه براي صاحبان محصول باشند و به آنها براي انتخاب بهترين افيليت‌ها مشاوره دهند تا نتيجه بهتري بگيرند.

مشتري چه كسي است؟

مشتري كسي است كه به دنبال يك محصول يا خدمت است و براي رسيدن به هدفش، با كليك روي لينك يا بنر وارد صفحه محصول شده و اقدام به بازديد از سايت يا خريد مي‌كند. تعداد اين مشتريان توسط واسطه‌ها يا افيليت‌ها ثبت شده و به صاحبان محصول ارائه مي‌شود.

روش كار بازاريابي همكاري در فروش يا افيليت ماركتينگ چگونه است؟

خب حالا كه با افيليت ماركتينگ و اجزاي آن آشنا شديد شايد برايتان سوال پيش بيايد كه افيليت ماركتينگ چگونه كار مي‌كند و بايد از كجا شروع كنيد. بايد بگوييم سيستم همكاري در فروش اصلا پيچيده نيست و شما به راحتي مي‌توانيد بازاريابي خود را انجام دهيد و پس از مدتي نيز بهترين عملكرد را داشته باشيد.

سايت‌هاي زيادي براي تبليغات وجود دارد. نكته مهم انواع تبليغ است كه مي‌تواند به صورت متني و تصويري باشد. نكته بعدي نحوه پرداخت پورسانت يا كميسيون است كه مي‌تواند متفاوت باشد.

نحوه پرداخت كميسيون افيليت ماركتينگ چگونه است؟

همكاري در فروش يا افيليت ماركتينگ سيستمي مشخص دارد اما همين سيستم ساده در هنگام پرداخت مي‌تواند به روش‌هاي مختلفي پياده شود.

پرداخت به ازاي عمل CPA

اين روش نسبت به ساير روش‌ها دقيقتر بوده و نرخ تبديل بيشتري دارد. اين روش به اينصورت است كه وقتي عملي كه صاحب محصول انتظار دارد انجام شود پرداخت نيز صورت مي‌گيرد. حال اين عمل مي‌تواند خريد، عضويت در سايت، پر كردن فرم ثبت نام و … باشد.

پرداخت به ازاي هر فروش CPS

در اين شيوه پرداخت، صاحب محصول به دنبال مشتري است و به ازاي هر فروش پورسانت پرداخت مي‌شود. اين پورسانت بستگي به برند و اعتبار آن چيزي بين ۴ تا ۱۰ درصد از كل فروش است.

پرداخت به ازاي هر ليد CPL

ليد مخاطباني هستند كه به آنها مشتريان بالقوه گفته مي‌شوند. اين مخاطبان تبديل به مشتريان بالفعل نشده‌اند. اصولا از اين روش زماني استفاده مي‌شود كه امكان فروش محصول به صورت سريع وجود ندارد. به همين دليل با روش‌هاي گوناگون اطلاعات تماس اين مخاطبان دريافت شده تا در زمان مناسب با برقراري ارتباطي خوب و مناسب اين مشتريان بالقوه به بالفعل تبديل شوند.

روش هاي افيليت ماركتينگ

پرداخت به ازاي نمايش آگهي CPM

در اين روش پرداخت به ازاي نمايش آگهي به هر ۱۰۰۰ كاربر منحصربفرد محاسبه مي‌شود. اين روش بيشتر براي برندسازي استفاده مي‌شود.

پرداخت به ازاي كليك CPC

در اين روش پرداخت براساس ميزان كليك‌ها محاسبه مي‌شود و يكي از رايجترين روش‌هاي افيليت ماركتينگ است. اين روش نيز مانند CPM بيشتر در جهت آگاهي از برند استفاده مي‌شود.

پرداخت با تعرفه ثابت

در اين روش براي قرار گرفتن آگهي روي سايت و كليك كاربران يك هزينه ثابت دريافت شده و ميزان بازديدها، كليك‌ها يا عكس‌العمل كاربران تاثيري در تغيير هزينه پرداختي ندارد.

مطالب مرتبط

۶ روش براي استفاده از نظرسنجي اينستاگرام

لينكدين چيست؟ بررسي كامل لينكدين و امكانات آن

تفاوت افيليت ماركتينگ با پرفورمنس ماركتينگ چيست؟

تا اينجا به  طوركامل مفهوم سيستم همكاري در فروش را توضيح داديم. سوال بسياري از افراد اين است كه افيليت ماركتينگ با پرفورمنس ماركتينگ چه تفاوتي دارد؟

همانطور كه از معناي كلمه پرفورمنس مشخص است، پرفورمنس ماركتينگ به عملكرد بستگي دارد. در واقع اين روش بازاريابي، عملگراست. پرفورمنس ماركتينگ تبليغات همراه با برندينگ است. در اين روش تنها در ازاي دريافت نتيجه مورد نظر پول دريافت مي‌شود. به همين دليل پرفورمنس ماركتينگ براي كسب و كارهاي كوچك و خرده فروشان گزينه مناسبي است.

با توجه به تعريف ارائه شده از پرفورمنس ماركتينگ، اين روش در واقع زير مجموعه افيليت ماركتينگ است.

براي مطالعه بيشتر درباره بازاريابي عملكردي كليك كنيد

مزاياي همكاري در فروش چيست؟

همكاري در فروش يا افيليت ماركتينگ يكي از بهترين روش‌هاي بازاريابي براي افزايش فروش در سراسر دنياست. به كمك اين روش با هزينه‌اي معقول مي‌توان به اهداف مهم در بازاريابي و افزايش فروش رسيد. برخي به اشتباه اين تصور را دارند كه افيليت ماركتينگ مختص برندهاي بزرگ است. اين تصور اشتباه است زيرا سيستم همكاري در فروش علاوه بر افزايش فروش در برندسازي كسب و كارهاي كوچك نيز نقش بسزايي دارد. در ادامه به بررسي مزاياي افيليت ماركتينگ مي‌پردازيم:

  • در اين روش بازاريابي شما زماني هزينه را پرداخت مي‌كنيد كه عمل موردنظرتان انجام شده باشد. به همين دليل اين روش كاملا عملكرد محور بوده و با اطمينان بيشتري مي‌توانيد از اين روش استفاده كنيد.
  • در افيليت ماركتينگ بسترهاي زيادي براي رقابت وجود دارند به همين دليل هميشه سعي مي‌شود به شما خدمات بهتري نسبت به ساير واسطه‌ها ارائه شود.
  • اين روش جز بهترين روش‌ها براي برندسازي است زيرا شركاي شما از محصولات شما تعريف كرده و اين موضوع به اعتبار برند شما خواهد افزود.
  • همكاري در فروش يا افيليت ماركتينگ از لحاظ هزينه مقرون به صرفه است. يعني شما هزينه‌  را در ازاي گرفتن نتيجه پرداخت مي‌كنيد.
  • افيليت ماركتينگ با افزايش ترافيك سايت باعث افزايش فروش مي‌شود.
مزايا و معايب افيليت ماركتينگ

معايب همكاري در فروش چيست؟

هر روشي علاوه بر مزايا، معايبي نيز دارد. بازاريابي پورسانتي نيز از اين قاعده مستثني نيست. معايب اين روش موجب مي‌شود چالش‌هاي براي افيليت ماركترها يا صاحبان محصول پيش آيد. در ادامه به بررسي برخي از مهمترين معايب روش همكاري در فروش مي‌پردازيم.

  • ناشران يا همان واسطه‌ها در اكثر مواقع كنترلي بر برنامه افيليت ماركتينگ ندارند. آنها مجبور مي‌شوند به قوانين تبليغ دهنده احترام بگذارند زيرا ممكن است يك كمپين فقط براي مدت محدودي جواب دهد.
  • ناشران و تبليغ دهندگان در برخي مواقع هيچ كنترلي روي رقباي خود ندارند. اين رقبا مي‌توانند با كمي خلاقيت، دريافت هزينه كمتر و نتيجه بهتر گوي رقابت را بدزدند.
  • هر كاربر حتي اگر تبديل به مشتري شود در بيشتر مواقع تنها يكبار روي لينك كليك مي‌كند. به همين دليل ناشران بايد هميشه بايد به دنبال مشتريان بالقوه باشند.
  • تضميني براي رسيدن به درآمد مورد نظر كسب و كارها نيست. اكثر كسب و كارها مي‌توانند از اين روش نتيجه مطلوب بگيرند ولي تضمين قطعي وجود ندارد.
  • اسپمرها و ترافيك دزدها از بزرگترين مشكلات ناشران هستند. يعني ممكن است تبليغ شما كليك‌هاي غيرواقعي و بي فايده بگيرد يا كميسيوني كه شما مي‌پردازيد در اختيار ساير افراد قرار بگيرد.

چگونه در افيليت ماركتينگ موفق شويم؟

گفتيم سيستم همكاري در فروش سيستم پيچيده‌اي نيست. حتي شايد بسيار ساده به نظر برسد. اما اگر اين تكنيك به درستي انجام نشود نتيجه خوبي نيز نخواهيد گرفت. به همين دليل در ادامه اصولي مهم را برايتان بيان مي‌كنيم كه با رعايت آنها مي‌توانيد بهترين نتيجه ممكن از سيستم همكاري در فروش را بگيريد.

  • اولين مورد اين است كه شناخت كامل و درستي از مخاطبان خود داشته باشيد.  با توجه به مخاطبانتان بايد محتواي خود را در ساير سايت‌ها منتشر كنيد. در اينصورت احتمال اينكه كليك‌ها تبديل به فروش شوند بسيار بيشتر خواهد بود. پس محتواي منتشر شده شما بايد همسو با كسب و كار و مورد علاقه مخاطبانتان باشد. براي اين كار تعيين پرسوناي مخاطبان بسيار كمك كننده و حتي ضروري است.
  • صداقت مهمترين چيزي است كه بايد در كار خود مد نظر قرار دهيد. اگر كاربران احساس كنند براي دستيابي به فروش بيشتر بزرگنمايي مي‌كنيد اعتمادشان را به برند شما از دست مي‌دهند و رفته رفته تعداد كليك‌هايتان كمتر مي‌شود.
  • سعي كنيد محتوايي با كيفيت بالا درست كنيد. استفاده از محتواي جذاب، ساده و صادقانه ، استفاده از تصاوير و رنگ‌هاي درست و باكيفيت و … باعث جذب كاربر مي‌شود. پس براي توليد محتواي با كيفيت وقت بگذاريد.
  • سعي كنيد از تمامي روش‌هاي افيليت ماركتينگ استفاده كنيد و تنها روي يك روش متمركز نشويد. هر كدام از روش‌ها و تكنيك‌هاي بازاريابي پورسانتي مزايايي دارد كه بهتر است آنها را تجربه كنيد.

رايجترين كانال‌ها براي افيليت ماركتينگ چيست؟

به نظرتان بهترين كانال براي سيستم همكاري در فروش چيست؟ شما اكثرا از چه كانال‌هايي استفاده مي‌كنيد؟ در ادامه رايجترين كانال‌ها براي افيليت ماركتينگ معرفي مي‌كنيم. از لفظ رايج استفاده كرديم زيرا بهترين كانال متناسب با هر كسب و كاري متفاوت خواهد بود.

اينفلوئنسرها

اينفلوئنسرها كساني هستند كه روي ساير افراد تاثير مي‌گذارند. اين افراد در فضاي آنلاين فالوورهاي زيادي دارند و مي‌توانند از طريق نشر محتوا در صفحات خود افراد زيادي را متقاعد به خريد از شما كنند. اينفلوئنسر ماركتينگ يكي از بهترين روش‌ها در سيستم همكاري فروش است. البته هزينه اين روش بالا بوده و همه‌ي برندها توان پرداخت هزينه‎‌هاي آن را ندارند.

بلاگرها و ميكروبلاگرها

 بلاگرها و ميكروبلاگرها نيز گزينه خوبي براي افيليت ماركتينگ هستند. اين افراد فالوور بالايي دارند( البته نه به اندازه اينفلوئنسرها) و در يك زمينه خاص به توليد محتوا مي‌پردازند. افرادي كه به محتواي بلاگرها علاقه‌مند هستند انها را دنبال كرده و اصولا وفاداري بالايي نيز دارند. هزينه اين روش به نسبت اينفلوئنسر ماركتنيگ مناسبتر بوده و براي كسب و كارهاي كوچك نيز استفاده از اين روش امكان پذير است.

وب سايت‌هاي پر بازديد

وب سايت‌هايي با هدف جذب مخاطب به صورت ميليوني طراحي و ساخته مي‌شوند و با محتواي باكيفيتي كه دارند هر روزه بازديد بالايي دارند. انواع تبليغات در اين سايت‌ها باعث مي‌شود افراد بيشتري به سمت وب سايت مقصد فرستاده شوند و از اين طريق فروش افزايش مي‌يابد.

ايميل ماركتينگ

ايميل ماركتينگ يك روش قديمي است اما هنوز هم از آن استفاده مي‌شود. از ايميل ماركتينگ در بازاريابي افيليت نيز استفاده مي‌شود. به اين طريق كه افيليت‌ها ليست بزرگي از ايميل كاربران دارند و از اين طريق كالا يا خدمات فروشندگان را تبليغ مي‌كنند. در انتها پس از هر خريد پورسانت خود را دريافت مي‌كنند.

بهترين نمونه‌هاي همكاري در فروش يا افيليت ماركتينگ

آمازون اولين برندي بود كه از سيستم افيليت استفاده كرد. در واقع آمازون بنيان گذار افيليت ماركتينگ است. در حال حاضر با گذشت سالهاي زياد هنوز هم آمازون بهترين گزينه براي همكاري در فروش است.

نمونه ايراني شبيه به آمازون ديجي كالا است كه از افيليت ماركتينگ استفاده مي‌كند. البته سيستم‌هاي افيليت بسياري در ايران وجود دارد. ديجي كالا يكي از محبوبترين و شناخته شده‌ترين ها است، طوري كه تا كنون حدود ۴۴ هزار نفر در اين سيستم ثبت نام كرده‌اند.

سخن آخر

 

تصور كنيد شما در نيمه‌هاي شب بيدار شويد و مجبور باشيد كه به سركار برويد. اينكه هيچ‌ كسي در آن ساعت در خيابان نيست ممكن است موجب وحشت شما شود.

به نظرتان اينكه بتوانيد بدون توجه به زمان و مكان در هر ساعت و هر جايي كه قرار داريد درآمد كسب نماييد چه حسي دارد؟

اين همان مفهوم سيستم همكاري در فروش است.

سيستم همكاري در فروش يك روش محبوب براي افزايش فروش و كسب درآمد آنلاين قابل توجه است. اين روش فوق‌العاده هم براي برندها و هم براي بازارياب‌ها بسيار سودمند است و بيشتر از روش‌هاي سنتي سودآوري دارد.

در حقيقت:

۸۱% برندها و ۸۴٪ از ناشران از قدرت سيستم همكاري در فروش استفاده مي‌كنند، اين آمار با افزايش هزينه‌هاي بازاريابي شركت‌ها در ايالات متحده هر ساله افزايش مي‌يابد.

هر ساله ۱۰.۱٪ هزينه‌هاي سيستم همكاري در فروش در ايالات متحده افزايش مي‌يابد، در واقع مفهوم اين جمله اين است كه تا سال ۲۰۲۰، اين رقم به ۶.۸ ميليارد دلار خواهد رسيد.

در سال ۲۰۱۸، هزينه‌هاي بازاريابي محتوا ۶۲ درصد از طرح‌هاي بازاريابي سنتي بيشتر شد در حالي كه به طور هم زمان سه برابر بيشتر از روش‌هاي سنتي درآمد ايجاد مي‌كند. در واقع، ۱۶٪ از كل سفارشات آنلاين مي‌تواند به تأثير بازاريابي سيستم همكاري در فروش نسبت داده شود.

در مارس ۲۰۱۷، ساختار وابسته آمازون تغيير كرد و نرخ‌هاي درآمدي جديدي را براي سازندگان ارائه داد و اين فرصت را براي شركت‌هاي وابسته فراهم كرد تا درآمد منفعل خود را بر اساس ميزاني كه فروش دارند، به طرز چشمگيري افزايش دهند.

سيستم همكاري در فروش جيسون استون، كه به عنوان يك مربي در اين زمينه شناخته مي‌شود، فقط در ماه‌هاي ژوئن و ژوئيه ۲۰۱۷ ۷ ميليون دلار درآمد داشته است.

 

سيستم همكاري در فروش چيست؟

سيستم همكاري يا افيليت ماركتينگ (Affiliate Marketing)، در فروش فرآيندي است كه از طريق آن يك شركت وابسته براي بازاريابي محصولات شركت ديگر كميسيون به دست مي‌آورد. شركت وابسته به سادگي كالايي را كه به آن علاقه دارد جستجو مي‌كند، سپس آن محصول را تبليغ و از هر فروشي كه انجام مي‌دهد، بخشي از سود را كسب مي‌كند. در واقع فروش از طريق پيوندها از يك وب سايت به وب سايت ديگر انجام مي‌شود.

 

همكاري در فروش

 

سيستم همكاري در فروش چگونه كار مي‌كند؟

از آنجا كه سيستم همكاري در فروش با استفاده از روش‌هاي مختلف بازاريابي سهمي از سود را به مشاركت‌كنندگان اختصاص مي‌دهد، به اين ترتيب از توانايي افراد مختلف براي يك استراتژي بازاريابي به شيوه‌اي موثرتر استفاده مي‌كند. براي ساخت اين فرآيند، سه گروه يا سه حزب مختلف بايد درگير شوند:

  1. فروشنده و سازندگان محصول.
  2. شركت وابسته يا تبليغ كننده.
  3. مصرف كننده.

در ادامه به رابطه پيچيده اين سه گروه مي‌پردازيم تا از چگونگي موفقيت در سيستم همكاري در فروش اطلاعاتي مفيد به دست بياوريم، پس همراه ما باشيد.

 

  1. فروشنده و سازندگان محصول

فروشنده، چه يك كارآفرين انفرادي باشد و چه يك شركت بزرگ، خالق كالا يا خرده فروشي است كه محصولي را به بازار عرضه مي‌كند. اين محصول ممكن است يك شي فيزيكي باشد، مانند كالاهاي خانگي يا يك خدمت، مانند آموزش در زمينه‌هاي مختلف.

فروشنده كه با نام تجاري نيز شناخته مي‌شود، نيازي به حضور فعال در بازاريابي براي سيستم همكاري در فروش ندارد، اما ممكن است آن‌ها تبليغ كننده باشند و از تقسيم درآمد مرتبط با بازاريابي وابسته سود كسب كنند.

به عنوان مثال، فروشنده مي‌تواند يك تاجر تجارت الكترونيكي باشد كه يك كار بازپرداخت را شروع كرده است و مي‌خواهد با پرداخت وب سايت‌هاي وابسته براي تبليغ محصولات خود به مخاطبان جديدي دسترسي پيدا كند. يا فروشنده مي‌تواند شركتي باشد كه براي كمك به فروش نرم افزار بازاريابي خود از شركت‌هاي وابسته استفاده مي‌كند.

 

  1. شركت وابسته يا تبليغ كننده

شركت وابسته همچنين به عنوان تبليغ كننده سيستم همكاري در فروش نيز شناخته مي‌شود، مي‌تواند يك فرد يا يك شركت باشد كه محصول فروشنده را به روشي جذاب براي مصرف كنندگان بالقوه به بازار عرضه مي‌كند. به عبارت ديگر، شركت وابسته محصول را تبليغ مي‌كند تا مصرف كنندگان متقاعد كند كه آن محصول براي آن ها با ارزش يا سودمند است. اگر مصرف كننده در نهايت محصول را خريداري كند، شركت وابسته بخشي از درآمد كسب شده را دريافت مي‌كند.

شركت‌هاي وابسته غالباً مخاطبان بسيار خاصي دارند كه براي آن ها بازاريابي و سيستم همكاري در فروش را در سيستم همكاري در فروش را در نظر مي گيرند و عموماً به منافع آن مخاطبان پايبند هستند. به اين ترتيب يك برند تجاري خاص و تعريف شده ايجاد مي‌شود كه به شركت وابسته كمك مي‌كند مشترياني را جذب كند كه به احتمال زياد در مورد تبليغات به آن‌ها احتياج دارد.

 

  1. مصرف كننده

خواه مصرف كننده بداند يا نه، آن‌ها و خريدهايشان محرك‌هاي سيستم بازاريابي در فروش هستند. شركت‌هاي وابسته اين محصولات را با آن‌ها در شبكه‌هاي اجتماعي، وبلاگ‌ها و وب سايت‌ها به اشتراك مي‌گذارند.

هنگامي كه مصرف كنندگان كالا را مي‌خرند، فروشنده و شركت وابسته سود را تقسيم مي‌كنند. گاهي اوقات شركت وابسته با اعلام اينكه در ازاي فروش خود كارمزد دريافت مي‌كند، تصميم مي گيرد كه مشتري را از اين موضوع آگاه كند. در ساير مواقع ممكن است مصرف كننده كاملا از زير ساخت‌هاي سيستم همكاري در فروش براي خريد خود آگاهي خاصي نداشته باشد و يا به عبارتي بي‌خبر باشد.

در هر صورت، آن‌ها به ندرت هزينه بيشتري را براي محصول خريداري شده از طريق بازاريابي وابسته پرداخت مي‌كنند. سهم شركت وابسته در سود قيمت خرده فروشي گنجانده شده است. مصرف كننده فرآيند خريد را به اتمام مي‌رساند و محصول را به صورت عادي دريافت مي‌كند و بازاريابي وابسته كه بخش مهمي هستند در اين فرآيند به هيچ عنوان روي قيمت نهايي كالا و يا خدماتي كه به دست مشتري مي‌رسد تأثير نمي‌گذارد و باعث افزايش قيمت نمي‌شود.

 

افليت ماركتينگ

 

بازارياب‌هاي وابسته چگونه حقوق مي‌گيرند؟

يك روش سريع و ارزان براي كسب درآمد بدون دردسر براي كساني كه مي‌خواهند درآمد خود را به صورت آنلاين افزايش دهند، سيستم همكاري در فروش است. اما چگونه شركت وابسته پس از اتصال فروشنده به مصرف كننده (معرفي مشتري به توليد يا عرضه كننده)، حقوق خود را دريافت مي‌كند؟

پاسخ مي‌تواند پيچيده شود.

مصرف كننده هميشه نيازي به خريد محصول از شركت وابسته ندارد. بسته به برنامه و سهم شركت وابسته در فروش اين حجم فروش ممكن است متفاوت باشد.

شركت وابسته ممكن است از روش‌هاي مختلف درآمد داشته باشد:

 

  1. پرداخت به ازاي هر فروش

اين ساختار سيستم همكاري در فروش استاندارد است. در اين برنامه، توليد يا عرضه كننده كالا درصدي از قيمت فروش محصول پس از خريدن محصول از سوي مصرف كننده كه در نتيجه استراتژي‌هاي بازاريابي شركت وابسته است را، به شركت وابسته پرداخت مي‌كنند. به عبارت ديگر، شركت وابسته بايد در واقع سرمايه گذار را وادار به سرمايه گذاري در محصول قبل از فروش آن كند. به طور كلي اين توافق‌ها قبل از فروش محصول بين شركت وابسته و عرضه كننده محصول صورت مي‌گيرد.

 

  1. پرداخت بابت هر مشتري بالقوه

يك سيستم پيچيده‌تر، پرداخت به ازاي هر مشتري بالقوه است. شركت وابسته بايد مشتري را متقاعد كند كه به وب سايت عرضه كننده محصول مراجعه كند و اقدامات مورد نظر اعم از پر كردن فرم تماس، ثبت نام براي آزمايش يك محصول، مشترك شدن در خبرنامه يا بارگيري نرم‌افزار را انجام دهد.

 

  1. پرداخت بابت هر كليك

اين برنامه سيستم همكاري در فروش بر انگيزش شركت وابسته جهت هدايت مجدد مصرف كنندگان به وب سايت بازرگان تمركز دارد. اين بدان معني است كه شركت وابسته بايد مصرف كننده را از سايت شركت وابسته به سايت عرضه كننده منتقل كند. شركت وابسته بر اساس افزايش بازديد در وبسايت عرضه كننده محصول درآمد مشخص و از قبل تعيين شده‌اي را به دست مي‌آورد.

 

چرا بايد يك بازارياب وابسته باشيد؟

دلايل تبديل شدن به يك بازارياب شركت وابسته چيست؟

  1. درآمد ثابت

در حالي كه شما براي بر عهده گرفتن هر شغل “عادي” و درآمدزايي به محل كار به خصوصي احتياج داريد، بازاريابي وابسته و سيستم همكاري در فروش به شما توانايي كسب درآمد در هر زمان و مكاني را مي‌دهد.

تنها با يك سرمايه‌گذاري اوليه، بازدهي آن را هنگام خريد محصولات در طي روزها و هفته‌هاي بعدي توسط مصرف كنندگان، مشاهده خواهيد كرد. حتي وقتي جلوي رايانه خود نباشيد، مهارت‌هاي بازاريابي شما يك درآمد ثابت براي شما ايجاد مي‌كند.

  1. عدم پشتيباني مشتري

فروشندگان و شركت‌هاي شخصي كه محصولات يا خدمات را ارائه مي‌دهند بايد با مصرف كنندگان خود معامله كنند و اطمينان حاصل كنند كه آن‌ها از آنچه خريداري كرده اند راضي هستند. بنابراين پشتيباني مشتري به عهده شما نخواهد بود و در صورت بروز مشكل و تعويض كالا يا خدمات شركت عرضه كننده كالا و مشتري يا مصرف كننده باهم به طور مستقيم در ارتباط خواهند بود.

به لطف ساختار سيستم همكاري در فروش، هرگز نيازي به پشتيباني مشتري يا رضايت مشتري نخواهيد داشت. تمام وظيفه بازارياب شركت‌هاي وابسته برقراري ارتباط فروشنده با مصرف كننده است. بازارياب وابسته بعد از اينكه كارمزد خود را از فروش دريافت كرد ديگر مسئوليتي در برابر رضايت يا عدم رضايت مشتري نخواهد داشت.

  1. كار در خانه

اگر شما جز افرادي هستيد كه رفتن به دفتر يا محل كار را دوست نداريد، بازاريابي وابسته راه حل مناسبي براي شما محسوب مي‌شود. زيرا شما به اين ترتيب قادر خواهيد بود كمپين‌هايي را راه‌اندازي كنيد و به راحتي در خانه خود درآمد كسب كنيد. اين شغلي است كه شما مي‌توانيد حتي در تخت‌خواب خود نيز آن را انجام دهيد و زمان بيشتري را در روز براي خود ذخيره كنيد زيرا ديگر نيازي به حاضر شدن در دفتر كار مشخص را نخواهيد داشت و در ترافيك شهري زمان خود را از دست نمي‌دهيد.

  1. مقرون به صرفه

اكثر مشاغل براي تأمين مالي محصولات فروخته شده به هزينه راه ‌اندازي و همچنين جريان نقدي نياز دارند. با اين حال، بازاريابي وابسته را مي‌توان با هزينه كم انجام داد، به اين معني كه شما مي‌توانيد سريع و بدون دردسر خاصي كار خود را شروع كنيد. براي شروع كار در سيستم همكاري در فروش شما نيازي به سرمايه كلان نداريد. شروع اين كار نسبتا ساده است.

  1. راحت و انعطاف پذير

از آنجا كه اساساً به يك فريلنسر تبديل مي‌شويد، در تعيين اهداف خود، هدايت مسير خود، انتخاب محصولات مورد علاقه خود و حتي تعيين ساعات كاري خود، به نهايت استقلال دست پيدا مي‌كنيد. اين راحتي به اين معني است كه مي‌توانيد كارهاي متنوع و متعددي انجام دهيد. همچنين نيازي به اطاعت از محدوديت‌ها و مقررات شركت نخواهيد داشت و در كمال آرامش مي‌توانيد كار خود را انجام دهيد.

  1. پاداش‌هاي مبتني بر عملكرد

با مشاغل ديگر مي‌توانيد يك هفته ۸۰ ساعت كار كنيد و همچنان حقوق يكساني داشته باشيد. بازاريابي وابسته و سيستم همكاري در فروش صرفاً بر اساس عملكرد و ميزان فعاليت شما است. تكميل مهارت‌هاي بازاريابي و ايجاد كمپين‌هاي جذاب به معناي بهبود درآمد شما است. سرانجام بابت كار برجسته‌اي كه انجام مي‌دهيد حقوق مناسبي نيز دريافت خواهيد كرد!

  1. قدرت SEO را دست كم نگيريد.

اگر SEO را به درستي انجام دهيد، تعدادي ترافيك ارگانيك وجود دارد كه مي‌توانيد از موتورهاي جستجو دريافت كنيد. امروزه، اين مورد در خصوص بهتر كردن وب سايت شما براي بازديد كنندگان است. مردم به طور طبيعي به دنبال اطلاعات آنلاين هستند. به همين دليل است كه شما بايد اصول SEO در صفحه، تحقيق در مورد كلمات كليدي و ايجاد لينك داخلي و بك لينك را به درستي بياموزيد تا منبع اطلاعاتي باشيد كه كاربر در ابتدا پيدا مي‌كنند. آيا كسي هست كه نخواهد رتبه ۱ را براي عباراتي مانند “بهترين محصول” يا “بررسي محصول” در گوگل را  از آن خود كند؟

 

سئو

 

انواع متداول كانال‌هاي سيستم همكاري در فروش

اكثر شركت‌هاي وابسته براي اطمينان از اينكه مخاطبان آن‌ها درگير خريد محصولات تبليغاتي هستند، روش‌هاي مشتركي در نظر مي‌گيرند. اما همه شركت‌هاي وابسته محصولات را به يك شكل تبليغ نمي‌كنند. در حقيقت، چندين كانال بازاريابي مختلف وجود دارد كه ممكن است از آن‌ها استفاده كنند.

  1. اينفلوئنسرها

اينفلوئنسر فردي است كه قدرت تأثيرگذاري بر تصميمات خريد بخش بزرگي از مردم را دارد. اين شخص در موقعيت عالي براي بهره‌مندي از بازاريابي وابسته قرار دارد. آن‌ها در حال حاضر داراي يك رسانه اجتماعي قابل توجه هستند، بنابراين براي آن‌ها آسان است كه مشتريان را از طريق پست‌هاي رسانه‌هاي اجتماعي، وبلاگ‌ها و ساير روش‌هاي تعاملي با پيروان خود به سمت محصولات فروشنده هدايت كنند. سپس اين افراد تأثيرگذار سهمي از سود محصولاتي كه به فروش رسيده است را براي خود بر‌مي‌دارند.

 

  1. بلاگرها

بلاگرها اين توانايي را دارند نرخ فروش را با اخذ رتبه‌هاي طبيعي در صفحات موتورهاي جست و جو افزايش دهند (عبارتي كه در موتور جست و جو توسط كاربران جستجو مي‌شوند). وبلاگ نويسان در افزايش فروش در سيستم همكاري در فروش بسيار عالي هستند.

وبلاگ نويس محصول يا خدمات را به طور كامل بررسي مي‌كند و سپس يك بررسي جامع در مورد يك محصول يا خدمات تعيين شده مي‌نويسد و برند تجاري را به روشي جذاب تبليغ مي‌كند. به اين ترتيب باعث بازگشت بازديدكننده به سايت فروشنده مي‌شود.

در حقيقت وبلاگ نويسان به دليل تأثير گذاري كه در گسترش ارزش كالا و كمك به بهبود فروش دارند، درآمد كسب مي‌كند. به عنوان مثال، اين مقاله در مورد بهترين روش‌هاي بازاريابي وابسته شامل بررسي محصولات و سايت‌هاي وابسته در سراسر جهان است.

 

  1. سايت‌هاي متمركز بر جستجوي پولي

كسب درآمد از اين روش ممكن است فروش جدي را به همراه داشته باشد. اين سايت‌ها در يك سايت شريك يا در ليست‌هاي حمايت شده يك موتور جستجو تبليغ مي‌شوند. آن‌ها از سايت اصلي سازمان مجزا و جدا هستند. با ارائه محتواي متمركز و مرتبط به مخاطبان خاص، سايت‌هاي خرد به دليل دعوت ساده منجر به افزايش فروش مي‌شوند.

 

  1. ايميل

با وجود منشأ قديمي‌تر، بازاريابي از طريق ايميل هنوز منبع مناسبي از درآمد بازاريابي و سيستم همكاري در فروش براي شركت‌هاي وابسته است. برخي از شركت‌هاي وابسته داراي ليست‌هايي از ايميل‌ها هستند كه مي‌توانند براي تبليغ محصولات فروشنده از آن استفاده كنند. برخي ديگر ممكن است از طريق خبرنامه‌هاي ايميلي كه شامل پيوندهاي پي در پي براي محصولات هستند، استفاده كنند و پس از خريد توسط مشتري، كارمزد دريافت كنند.

روش ديگر اين است كه شركت وابسته به مرور يك ليست ايميل ايجاد كند. آن‌ها از منابع مختلف خود براي جمع‌آوري ايميل به صورت دسته جمعي استفاده مي‌كنند، سپس در مورد محصولاتي كه تبليغ مي‌كنند براي مشتريان ايميل ارسال مي‌كنند.

 

مطلب پيشنهادي: نكات ايميل ماركتينگ

مطلب پيشنهادي: بهترين زمان ارسال ايميل

 

  1. وب سايت‌هاي بزرگ رسانه‌اي

اين سايت‌ها كه به منظور ايجاد ميزان بسيار زياد بازديد در هر زمان طراحي شده‌اند، بر دستيابي به مخاطبان ميليوني تمركز دارند. اين وب سايت‌ها با استفاده از بنرها و پيوندهاي وابسته متني، محصولات را براي مخاطبان گسترده خود تبليغ مي‌كنند. اين روش در معرض ديد زيادي قرار دارد و نرخ فروش را بهبود مي‌بخشد و در نتيجه درآمد بالايي را هم براي فروشنده و هم براي شركت وابسته فراهم مي‌كند.

 

نكات كمكي براي تبديل شدن به يك بازارياب وابسته موفق

  1. ايجاد يك رابطه

هنگام شروع فعاليت بازاريابي شركت‌هاي وابسته، مي‌خواهيد به مخاطباني دست يابيد كه علايق بسيار خاصي دارند. ايجاد يك رابطه به شما اين امكان را مي‌دهد كمپين هاي وابسته خود را متناسب با آن تغيير دهيد و احتمال فروش خود را افزايش دهيد. با معرفي خود به عنوان يك متخصص در يك زمينه، به جاي تبليغ تعداد زيادي از محصولات، قادر خواهيد بود افرادي كه محصولات تخصصي بيشتري را خريداري مي‌كنند به بازار عرضه كنيد.

 

  1. شخصي‌ سازي كنيد

محصولي را تبليغ كنيد كه هيچ كمبودي از آن در سيستم همكاري در فروش وجود نداشته باشد. شما توانايي انتخاب محصولي را داريد كه شخصاً به آن اعتقاد داريد، بنابراين اطمينان حاصل كنيد كه كمپين‌هاي شما حول محصولات واقعاً ارزشمندي است كه مصرف كنندگان از آن لذت خواهند برد. اگر شما قابليت اطمينان برند تجاري شخصي خود را به طور هم زمان براي مشتري ايجاد ‌كنيد، به نرخ تبديل فروش بسيار قابل توجه‌تري خواهيد رسيد.

همچنين براي كار با ساير وبلاگ نويسان و تأثيرگذارها مي‌توانيد در زمينه ارسال ايميل همكاري داشته باشيد. از ابزاري مانند ContactOut يا Voila Norbert براي جمع‌آوري اطلاعات تماس افراد و ارسال ايميل‌هاي شخصي به افراد مختلف و خلق فرصت استفاده نماييد.

 

  1. بررسي محصولات و خدمات را شروع كنيد

بر روي بررسي محصولات و خدماتي كه در دامنه تخصص شما قرار دارند تمركز كنيد. سپس، با استفاده از روابطي كه با مخاطبان و موضع خود به عنوان يك متخصص ايجاد كرده‌ايد، به خوانندگان خود بگوييد كه چرا آن‌ها از خريد محصول يا خدمات مورد تبليغ شما سود مي‌برند.

 تقريباً هر چيزي كه به صورت آنلاين فروخته مي‌شود، در صورت وجود يك برنامه وابسته، قابل بررسي است. مثلا شما مي‌توانيد به بررسي مواردي مانند محصولات فيزيكي، نرم‌ افزار ديجيتال يا حتي سرويس‌هايي را كه به صورت آنلاين رزرو مي‌شوند مانند اشتراك يك مجله يا رزرو هتل بپردازيد. به خصوص مقايسه اين محصول با ساير محصولات در همين رده بسيار موثر است. از همه مهم‌تر، اطمينان حاصل كنيد كه محتواي جامع‌ را براي بهبود فروش توليد مي‌كنيد.

 

سفارش توليد محتوا

 

  1. از چندين منبع استفاده كنيد.

به جاي اينكه فقط بر روي يك كمپين تمركز كنيد، وقت خود را صرف كسب درآمد با يك وبلاگ كنيد، با مخاطبان خود در رسانه‌هاي اجتماعي در تماس باشيد و حتي به تبليغات بين كانال‌هاي مختلف بپردازيد.

انواع استراتژي‌هاي بازاريابي و سيستم همكاري در فروش را آزمايش كنيد تا ببينيد مخاطبان شما به كدام يك بيشتر پاسخ مي‌دهند. مرتباً از اين روش استفاده كنيد.

براي اطلاعات بيشتر، مي‌توانيد مقاله‌هاي گوناگوني را در مورد چگونگي راه‌اندازي يك وبلاگ موفق مطالعه كنيد.

 

  1. كمپين‌ها را با دقت انتخاب كنيد.

مهارت‌هاي بازاريابي شما هر چقدر هم كه خوب باشد، در مورد يك محصول بد درآمد كمتري نسبت به كالاي ارزشمند خود كسب خواهيد كرد. قبل از تبليغ كالايي، وقت خود را براي بررسي تقاضا اختصاص دهيد. قبل از اينكه با شركتي همكاري كنيد حتماً با دقت درباره فروشنده تحقيق كنيد. وقت شما ارزش زيادي دارد و شما بايد مطمئن باشيد كه آن را صرف كالايي سودآور و فروشنده‌اي مي‌كنيد كه بتوانيد به آن اعتقاد داشته باشيد.

 

  1. در جريان اخبار روز باشيد

در حوزه بازاريابي وابسته رقابت جدي وجود دارد. براي اطمينان از اينكه همچنان در رقابت باقي مي‌مانيد، مي‌بايست اطمينان حاصل كنيد كه آگاه به اخبار روز هستيد. علاوه بر اين، احتمالاً مي‌توانيد حداقل از چند روش جديد بازاريابي به طور همزمان بهره‌مند شويد. حتما تمام اين استراتژي‌هاي جديد را به روز نگه داريد تا تضمين كنيد كه نرخ فروش و در نتيجه درآمد شما تا حد ممكن بالا خواهد بود.

 

بازاريابي

 

بهترين روند سيستم همكاري در فروش سال ۲۰۲۰ چيست؟

  1. گزارش‌ها و اسناد را تقويت كنيد

بسياري از برنامه‌هاي وابسته بر اساس آخرين اطلاعات و آمار كليك به فعاليت خود ادامه مي‌دهند. اين روند دائما در حال تغيير است. با سيستم عامل‌هاي وابسته كه مدل‌هاي جديد اسنادي و ويژگي‌هاي گزارش‌دهي را ارائه مي‌دهند، شما مي‌توانيد نماي كاملي از كانال را در مورد چگونگي همكاري تاكتيك‌هاي بازاريابي فردي مشاهده كنيد.

به عنوان مثال، ممكن است مشاهده كنيد كه يك كمپين اجتماعي پولي اولين كليك را ايجاد كرده است، روش x يك مقدار معين كليك را دريافت و روش y آخرين كليك را دريافت كرده است. با استفاده از اين تصوير كامل، مي توانيد كميسيون‌هاي وابسته خود را به گونه‌اي تنظيم كنيد كه روش x درصدي از اعتبار فروش را دريافت كند.

 

  1. اينفلوئنسرها بيش از حد هدف قرار مي‌گيرند

در گذشته، شركت‌هاي بزرگ وابسته اصلي بودند، زيرا كوپن‌هاي جذاب و سايت‌هاي رسانه‌اي با صدها يا هزاران مخاطب داشتند. ولي شايد در حال حاضر اين روش چندان كاربردي نداشته باشد. با استفاده از كلمات كليدي توسط مصرف كنندگان و جستجوي محصولات و خدمات بسيار خاص، افراد تأثير گذار مي‌توانند براي موفقيت در بازاريابي شركت‌هاي وابسته از جايگاه ويژه خود استفاده كنند.

اينفلوئنسرها ممكن است ميزان زيادي از بازديد كنندگان را به تبليغ دهندگان منتقل نكنند، اما مخاطباني كه آن‌ها مي‌فرستند معتبر، هدفمند و داراي نرخ فروش بالاتري هستند.

 

  1. بازارياب‌هاي وابسته هوشمندتر مي‌شوند

عرضه كنندگان كالا يا خدماتي كه درصد زيادي از درآمد خود را از كانال سيستم همكاري در فروش دريافت مي‌كنند، مي‌توانند به شركاي وابسته خود متصل شوند. اين مي‌تواند منجر به اين شود كه بازارياب‌هاي وابسته از وضعيت مهم خود براي دريافت پورسانت بالاتر و معاملات بهتر با تبليغ كنندگان خود استفاده كنند.

 

از چه استراتژي براي سيستم همكاري در فروش در سال ۲۰۲۰ بايد استفاده كرد؟

  1. فقط محصولي را كه با آن بسيار آشنا هستيد تبليغ كنيد

ايجاد اعتماد در مخاطب در بازاريابي شركت‌هاي وابسته از اهميت بالاتري برخوردار است و سريع‌ترين راه براي از دست دادن اعتماد مشتريان به شما اين است كه به توصيه محصولاتي كه قبلاً استفاده نكرده‌ايد و يا مناسب مخاطبان شما نيستند، بپردازيد.

همچنين اطمينان حاصل كنيد كه هرگز به كسي نگوييد كه مستقيماً كالايي را خريداري كند، شما به سادگي محصول را توصيه كنيد. هرچه مفيدتر باشيد و هرچه بيشتر توصيه‌هاي باكيفيت ارائه دهيد، احتمال اينكه بازديد كنندگان شما محصول را بخرند بسيار بيشتر مي‌شود.

 

  1. محصولات شركت‌هاي مختلف را تبليغ كنيد.

همه تخم‌مرغ‌هاي خود را در يك سبد قرار ندهيد. اگر فقط محصولات يك تاجر را تبليغ مي‌كنيد، در كميسيون‌ها و كسب درآمد خود ممكن است با مشكل مواجه شويد. مهم است كه با بسياري از عرضه كنندگان و فروشندگان محصول مختلف در محل خود كار كنيد و طيف گسترده‌اي از محصولات را تبليغ كنيد.

اين استراتژي سيستم همكاري در فروش تعداد كميسيون‌هايي را كه ايجاد مي‌كنيد متنوع كرده و در هنگام ايجاد يك وب سايت وابسته، درآمد ثابتي ايجاد مي‌كنند. برخي از برترين نمونه هاي بازرگانان وابسته جهاني شامل برندهايي مانند BigCommerce، Bluehost و SimplyBook.me است.

 

  1. به طور مداوم نرخ تبديل خود را آزمايش و بهينه كنيد.

 

نرخ تبديل

 

بگذاريد بگوييم شما يك صفحه تبليغات داريد كه در آن محصول را از طريق پيوندهاي وابسته تبليغ مي‌كنيد. اگر در حال حاضر ۵۰۰۰ بازديد در ماه با نرخ تبديل ۲٪ دريافت مي‌كنيد، ۱۰۰ ارجاع داريد. براي دستيابي به ۲۰۰ مراجعه، مي‌توانيد ۵۰۰۰ بازديد كننده بيشتر داشته باشيد يا نرخ تبديل را به ۴٪ افزايش دهيد.

كدام يك آسان تر به نظر مي رسد؟

 به جاي صرف زمان زياد براي وبلاگ نويسي فقط بايد نرخ تبديل را ۲٪ افزايش دهيد. اين كار مي‌تواند شامل بهينه سازي صفحه و داشتن يك استراتژي بهينه سازي نرخ تبديل باشد. با آزمايش و بهينه سازي سايت خود، با تلاش بسيار كمتري نتيجه بهتري خواهيد گرفت.

 

  1. روي منابع ترافيكي وابسته خود تمركز كنيد.

مهم است كه بدانيد ترافيك شما از كجا مي‌آيد و اطلاعات جمعيتي مخاطبان شما چيست. اين مورد به شما اين امكان را مي‌دهد كه پيام خود را به صورت دلخواه تنظيم كنيد تا بتوانيد بهترين توصيه‌هاي مربوط به محصولات وابسته را ارائه دهيد. شما نبايد فقط بر روي منبعي كه قرار داريد تمركز كنيد، بلكه بايد بر منابع ترافيك و مخاطباني كه از سايت شما بازديد مي‌كنند تمركز كنيد. منابع ترافيك ممكن است شامل ترافيك ارگانيك، پولي، رسانه‌هاي اجتماعي، ايميل يا  مراجعه مستقيم باشد.

شما مي‌توانيد داده‌هاي منبع ترافيك را در Google Analytics مشاهده كنيد تا مواردي مانند زمان، موقعيت جغرافيايي، سن، جنسيت، دستگاه مورد استفاده (موبايل يا يارانه شخصي) و موارد ديگر را مشاهده كنيد تا بتوانيد تلاش خود را بر روي بالاترين ترافيك تبديل اين داده‌هاي تجزيه و تحليل براي تصميم گيري آگاهانه، افزايش نرخ تبديل و فروش بيشتر قرار دهيد.

 

مطلب پبشنهادي: آموزش نصب گوگل آناليتيكس

 

خلاصه مطلب

سيستم همكاري در فروش يك راه حل ايده‌آل براي كساني است كه مي‌خواهند با تمركز روي گزينه‌هاي درآمد مبتني بر عملكرد، كنترل درآمد خود را به دست گيرند. يك بازارياب وابسته با انگيزه قادر خواهد بود بدون نگراني در مورد توليد محصول يا خدمات از منزل خود به راحتي درآمد كسب كند.

اگرچه موفقيت در اين شغل به مهارت بازاريابي شركت وابسته بستگي دارد، اما مي‌تواند راهي موثر براي دستيابي به اهداف درآمد شما به عنوان يك شغل اصلي يا يك شغل دوم سودآور باشد.

سيستم همكاري در فروش از طريق بررسي‌ها، وبلاگ‌ها، رسانه‌هاي اجتماعي، نرم افزار وبينار و ساير سيستم عامل‌ها مرز جديدي در بازاريابي است كه مي‌توانيد به خوبي و به شيوه‌اي موثر از آن بهره بگيريد.  نكات مندرج در اين مقاله را دنبال كنيد. شما قادر خواهيد بود مخاطبان خود را درگير كنيد و كاربران غير فعال را به مصرف كنندگان فعال تبديل كنيد درآمد خود را افزايش دهيد.

 

https://modirebartar.com/what-is-affiliate-marketing/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.